onsdag 31 mars 2010

Länge sen...

Hej!!

Det var ett tag sen jag skrev....
Nu är vardagen som den ska eller inte...men allt börjar bli normalt och det rullar på som vanligt igen.
Jag och adi har ju fått en ny lägenhet...som är skit snygg.
Vi har fixat och trixat lite i den, och stångåstaden har även byt ut lite grejer, som golv tex, fy fan så snyggt det är, allt vart klart idag.
Vill bara gå bort dit och fixa i ordning allt som det ska vara och flytta in:)
Men måste nog vänta tills nästa månad innan den händer tror ja, det behövs ju lite pengar innan man kan flytta in så man kan fylla kyl och frys:)
Men hoppas på så tidigt som möjligt:D
För övrigt finns fortfarande inget jobb, börjar blir van att gå hemma nu, men vill fan ha dom pengarna som jag och adi hade förut, och att vi båda ska ha ett fastjobb så man har en säker framtid.
Men allt kommer lösa sig till slut...så säger alltid älskling:)
Aa just det...är så stolt över min lilla adi...han klara alla prov i skolan till buss plus att han skrev teori prov till lastbil med och klarade det första gången, snacka om duktig kille:) Min lilla prins<3

Idag blire att äta kåldolmar och potatis med lingo, såå gott det ska bli, var så himla länge sen jag åt det.
Sen när bejbi kommer hem kommer vi nog att gå bort till våran lägenhet:)
Har även ringt adressändring idag med, så snart står vi skriva på adressen med:)
Gud allt känns som himla bra nu...saknar bara mina pullor som båda är i norge,
Lilla elle och min älskade systet:) Men snart så ska vi ses igen hehe..älskar er
Nae om man ska skicka iväg ett cv nu kanske:P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar