onsdag 7 april 2010

Världens bästa

Heej!!

Gud så dålig jag är på att skriva i bloggen...men det är så mycket omkring hela tiden som ska fixas.
Igår alla fall var jag hos läkaren för att få reda på vad det är med min j-vla hals.
Dom körde ner en kamera i näsan på mig...och fy fan så ont det gjorde, fick ta bedövning, så ont gjorde det.
I alla fall gick det bra efter det...men hade ju ingen känsel i näsan och halsen lite läskigt:)
Igår fyllde ju världens bästa lillasyster år också, hela 21år:) Älskar henne något grymt mycket, fick ett sånt fint sms av henne inatt : Jag älskar dig över allt...Du är den bästa som finns..Ärså glad att just du är syster min...
Snacka om att man blir glad när man får något sånt sms av sin syster, ville nästa gråta när jag läste det:) Det är ju inte varje dag man får läsa något sånt
Så tack igen emma och du vet att jag älskar dig med något overhört:)

Annars med lägenheten går allt skit bra...det blir så snyggt.
Min man är ju bara för duktig som fixar allt själv.
Nu är det bara vänta på att lönen kommer så man kan åka och storhandla och flytta in..jippi:)) Längtar som fan tills dagen.
Visst kommer det bli lite sorligt att flytta från svärföräldrarna men fan kan ju inte bo hos dom hela livet:)
Och dessutom bor vi inte långt ifrån varan nu heller.
Aa just det, adnan åkte ju igår till gotland med för att jobba, jag hoppas verkligen att det går bra för honom och att han kommer att trivas.

Nehe om man ska göra ngåon nytta, laga lite mat och så:)
Puss och kram

1 kommentar:

  1. men hade inte ni precis renoverat ett hus som ni flyttat till?

    SvaraRadera