onsdag 24 februari 2010

Positiv dag idag

Heej!!

Idag har dagen känns mycket bättre än dom andra dagarna, vilket det känns som man behöver nu, något positiv som lyser upp dagen.
Tycker verkligen om när dagarna blir bra och att man får vara glad för en stund.
Det började med att vi hade ett möte i huset med hyresvärden och våran försäkring. Och gud vilken bra kille vi fick, han frågade hyresvärden massa om allt möjligt och försvarade oss till 100%.
Det kändes skit bra efter att dom hade varit där, det kanske blir lite pengar till oss i alla fall:)
Efter mötet gick ja bort till adela med sheila, satt o fikade och pratade massa, alltid lika trevligt:)
Och nu har man lämnat morsan så hon ska få bada och bli fin, hehe min lilla pankaka, hon får alltid panik när hon kommer till tassarnas trim:)
Och snart kommer min bejbi hem också, då ska vi hämta peggan och sen handla lite gott till henne, för det kommer hon att vara värd:)
Pluset idag är att solen har lyst hela dagen med, och bara det gör att man blir på gott humör, och jag hoppas att den kommer att sluta lika bra, men det tror ja;)
Nehe, skulle bara skriva lite om dagen, nu ska jag spela lite tänkte.

Du finns i mina tankar<3
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar