söndag 25 april 2010

Flyttning!!

Heej!!

Idag är den stora dagen för oss, vi ska ÄNTLIGEN flytta hemifrån:)
Bättre sent än aldrig:)
Det är faktiskt lite blandade känslor inför flytten, på ett sätt ska det ju bli skönt att man kan få lite privat liv, och att man blir "vuxen" på riktigt:)
Men samtidigt så blire rätt jobbigt, eftersom att vi har bott hos adis föräldrar en lång stund nu, och det finns alltid folk här och så plus att man så klart kommer att sakna dom, fast vi inte flyttar så långt ifrån dom...men i alla fall.
Men jag får se det positiva med det:)
Idag ska vi flytta över alla kläder och sånt små skit och sen åka och storhandla, man måste ju ha lite mat så man klarar sig:)
Ja men allt kommer att lösa sig...

Ifredags var baby klar med sin utbildning och han fick vg i alla ämnen plus sitt körkort och så ett JOBB!!
Den dagen kommer jag aldrig att glömma. Inte för att jag tror på gud (inget illa mot er som gör det) men det är som att någon/något har fixa allt åt oss.
När adi ringde mig var ja på ikea med carro o martin, jag bara skrek av glädje, det kändes som en sten släpptes från magen.
SÅ underbart skönt att någon av oss har ett fastjobb.
Ifredags var ja med carro,martin o mamma på ikea, mycket trevilgt. Vi käkade lunch och shoppade lite kläder:)
På kvällen satt vi hemma hos mig o adi med många vänner och firade adis underbar dag, kvällen vart riktigt lyckad, tack alla som var där!!
I lördags bjöd vi hem alla i adis familj för att bjuda på en grillning:) Det var skit gott och jätte kul att alla kunde komma:)

Nehe om man ska ta o börja packa lite kläder då:)
Ha det så bra allesammans
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar