torsdag 8 april 2010

Torsdag

Hej!!

Idag har det inte hänt så mycket...
Känner mig seg som fan, har tagit mig en dusch men lika fan så är man seg.
Men antar att det blir så om man bara sitter framför tvn eller datorn och glor:)
Ska nog göra lite nytta känner ja hehe.
Kanske ska rensa min garderob eller städa rummet??!!
Mmm jätte positiv till det haha:)
Nae fy fan, nu vill ja ha ett jobb, orkar fan inte gå hemma längre.
Vill att det ska vara som förr, när både jag och bejbi hade inkomst.
Då levde vi verkligen livet, det gör vi nu med, men det var annat för när båda hade ett jobb.
Hoppas verkligen att bejbi får ett jobb nu efter sin utbildning och att jag också hittar något jobb.
Men vi ska inte ge upp hoppet ännu, vi håller tummarna:)
Nehe om man ska fixa till sig lite och ta ett varv med peggan

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar